Praktyczne studia po angielsku.
Program eduABROAD to oficjalne biuro zagranicznych uczelni w Polsce.
Aplikację na studia za granicą złożysz bez dodatkowych opłat.

 

Aalborg University

Aalborg University to jedna z czołowych uczelni, która oferuje szeroką gamę kierunków na studiach pierwszego i drugiego stopnia. Uczelnia posiada kampusy w trzech miastach: Aalborg, Esbjerg oraz w Kopenhadze.

Uczelnia oferuje szeroki wybór kierunków. Wszystkie kierunki oparte są na połączeniu praktyki z teorią. Aalborg University oferuje 3-letnie studia pierwszego stopnia inżynierskie oraz licencjackie, a także 2-letnie studia drugiego stopnia magisterskie. W sumie 10 różnych kierunków studiów pierwszego stopnia oraz blisko 70 różnych kierunków studiów drugiego stopnia, w języku angielskim. Studia na Aalborg University są bezpłatne.

Wszyscy studenci znajdujący się na terenie uczelni mogą korzystać z bezprzewodowego Internetu. Mogą więc posługiwać się własnymi laptopami w każdym miejscu. Zajęcia odbywają się w nowoczesnych salach, które są wyposażone we wszystkie niezbędne sprzęty. Ponadto, studenci mogą bez ograniczeń korzystać z biblioteki na każdym kampusie oraz uczestniczyć w licznych wydarzeniach organizowanych przez uczelnię. Na kampusach Aalborg University dostępne są dobrze zaopatrzone kantyny oferujące szeroki wachlarz napoi i przekąsek.

Studia na Aalborg University umożliwiają zdobywanie wiedzy i umiejętności na wysokim poziomie akademickim. Projekty, case studies i praktyczne zadania wykonywane indywidualnie lub w grupach, są ważnymi elementami na wszystkich kierunkach studiów. Dzięki takim formom studiowania studenci rozwijają swoje umiejętności pracy zespołowej i jednocześnie stają się dobrze przygotowani do rynku pracy. Uczelnia ściśle współpracując ze środowiskiem biznesu, a studenci podczas studiów zajmują się rozwiązywaniem autentycznych problemów.

Aalborg jest miastem położonym w północnej części Jutlandii w Danii, które zamieszkuje ponad 100 tysięcy mieszkańców. Jest to czwarte co do wielkości miasto w Danii i obecnie duży ośrodek związany ze sztuką, kulturą, muzyką oraz oferujący wiele atrakcji na spędzanie czasu wolnego.
Kopenhaga jest stolicą Danii, a zarazem jej największym miastem. Kopenhaga położona jest na wschodnim wybrzeżu wyspy Zealand i posiada mostowe połączenie ze szwedzkim miastem Malmo. Kopenhaga ma połączenia promowe ze Szwecją, Norwegią, Niemcami i Wielką Brytanią. Największy port lotniczy w Danii, Kastrup, oferuje dogodne połączenia lotnicze niemalże z całym światem. Stolica Danii ma własne metro oraz bardzo rozwiniętą sieć połączeń kolejowych, zarówno lokalnych, jak i do innych miast w Danii. Ta duńska metropolia ma jednak bardzo kameralny charakter.
Esbjerg jest miastem położonym w zachodniej części Jutlandii w Danii, które zamieszkuje ponad 70 tysięcy mieszkańców. Jest to najmłodsze z miast w Danii i zarazem największy duński port nad Morzem Północnym. W mieście znajduje się jeden z najdłuższych deptaków w Dani, na którym znajdują się sklepy, kawiarnie i restauracje. Esbjerg oferuje też wiele atrakcji na spędzanie czasu wolnego.
Więcej informacji na: http://www.en.aau.dk

Aalborg University zaprasza na trzyletnie studia pierwszego stopnia inżynierskie oraz licencjackie na następujących kierunkach:

  • Applied Industrial Electronics
  • Art & Technology
  • Chemical Engineering and Biotechnology
  • Economics and Business Administration
  • IT, Communication and New media
  • Language and International Studies
  • Manufacturing and Operations Engineering
  • Medialogy
  • Robotics
  • Sustainable biotechnology

Aalborg University oferuje również blisko 70 różnych kierunków studiów drugiego stopnia magisterskich z zakresu:

  • nauk przyrodniczych
  • nauk społecznych
  • nauk humanistycznych
  • nauk technicznych
  • nauk o zdrowiu

Szczegółowy opis kierunków w katalogu kierunków studiów:
studia inżynierskie/licencjackie (Bachelor's Programmes)
studia magisterskie (Master's Programmes)

Najbliższy termin przyjmowania aplikacji:
do 20 lutego, studia drugiego stopnia, dla studiów rozpoczynających się w terminie: wrzesień,
do 10 marca, studia pierwszego stopnia, dla studiów rozpoczynających się w terminie: wrzesień, Procedura rekrutacji.


Koszt studiów:
Studenci nie ponoszą kosztów czesnego na rzecz uczelni, gdyż studia w Danii dla studentów z Polski są bezpłatne dzięki finansowaniu nauki przez rząd duński.


Bezzwrotna opłata za materiały edukacyjne:
Uczelnia nie wymaga wpłacenia bezzwrotnej opłaty za materiały edukacyjne.
Studenci muszą jednak liczyć się z koniecznością zakupu książek lub innych materiałów edukacyjnych.

Kryteria przyjęcia na studia:

Dla wszystkich kierunków studiów wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację. Wymagane jest posiadanie certyfikatu językowego z języka angielskiego. Należy okazać się certyfikatem językowym z odpowiednim wynikiem: IELTS 6.5; TOEFL 88 (internet based) lub Cambridge ESOL: Certificate of Proficiency in English (CPE), Certificate in Advanced English (CAE).
W przypadku kierunku Language and International Studies należy jednak okazać się certyfikatem językowym z wyższym wynikiem: IELTS 7.0; TOEFL 100 (internet based) lub Cambridge ESOL: Certificate of Proficiency in English (CPE), Certificate in Advanced English (CAE) z oceną min. B.

Oprócz znajomości języka angielskiego uczelnia wymaga posiadania odpowiednich ocen, w zależności od kierunku studiów:

studia drugiego stopnia: kryteria rekrutacji

studia pierwszego stopnia:

  • Applied Industrial Electronics:
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę bardzo dobrą (5.0 lub powyżej 74%) z matematyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać matematyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania matematyki, w którym przewidziano w sumie minimum 375 godzin (po 60 minut), czyli 500 lekcje (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z fizyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać fizyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania fizyki, w którym przewidziano w sumie minimum 200 godzin (po 60 minut), czyli 267 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).

  • Art and Technology:
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z matematyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać matematyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania matematyki, w którym przewidziano w sumie minimum 250 godzin (po 60 minut), czyli 334 lekcje (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z historii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać historii na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania historii, w którym przewidziano w sumie minimum 150 godzin (po 60 minut), czyli 200 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać dodatkowo minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z drugiego języka obcego na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać drugiego języka obcego na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania drugiego języka obcego, w którym przewidziano w sumie minimum 200 godzin (po 60 minut), czyli 267 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).

  • Chemical Engineering and Biotechnology:
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę bardzo dobrą (5.0 lub powyżej 74%) z matematyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać matematyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania matematyki, w którym przewidziano w sumie minimum 375 godzin (po 60 minut), czyli 500 lekcje (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z fizyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać fizyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania fizyki, w którym przewidziano w sumie minimum 200 godzin (po 60 minut), czyli 267 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z chemii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać chemii na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania chemii, w którym przewidziano w sumie minimum 200 godzin (po 60 minut), czyli 267 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).

  • Economics and Business Administration:
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z matematyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać matematyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania matematyki, w którym przewidziano w sumie minimum 250 godzin (po 60 minut), czyli 334 lekcje (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z historii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać historii na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania historii, w którym przewidziano w sumie minimum 150 godzin (po 60 minut), czyli 200 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).

  • IT, Communication and New Media:
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę bardzo dobrą (5.0 lub powyżej 74%) z matematyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać matematyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania matematyki, w którym przewidziano w sumie minimum 375 godzin (po 60 minut), czyli 500 lekcje (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z fizyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać fizyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania fizyki, w którym przewidziano w sumie minimum 200 godzin (po 60 minut), czyli 267 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).

  • Language and International Studies:
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z historii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać historii na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania historii, w którym przewidziano w sumie minimum 150 godzin (po 60 minut), czyli 200 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać dodatkowo minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z drugiego języka obcego na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać drugiego języka obcego na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania drugiego języka obcego, w którym przewidziano w sumie minimum 200 godzin (po 60 minut), czyli 267 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).

  • Manufacturing and Operations Engineering:
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę bardzo dobrą (5.0 lub powyżej 74%) z matematyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać matematyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania matematyki, w którym przewidziano w sumie minimum 375 godzin (po 60 minut), czyli 500 lekcje (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z fizyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać fizyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania fizyki, w którym przewidziano w sumie minimum 200 godzin (po 60 minut), czyli 267 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dostateczną (3.0 lub 45%-54%) z chemii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać chemii na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania chemii, w którym przewidziano w sumie minimum 75 godzin (po 60 minut), czyli 100 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).

  • Medialogy:
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z matematyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać matematyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania matematyki, w którym przewidziano w sumie minimum 250 godzin (po 60 minut), czyli 334 lekcje (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).

  • Robotics:
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę bardzo dobrą (5.0 lub powyżej 74%) z matematyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać matematyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania matematyki, w którym przewidziano w sumie minimum 375 godzin (po 60 minut), czyli 500 lekcje (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z fizyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać fizyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania fizyki, w którym przewidziano w sumie minimum 200 godzin (po 60 minut), czyli 267 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).

  • Sustainable Biotechnology:
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę bardzo dobrą (5.0 lub powyżej 74%) z matematyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać matematyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania matematyki, w którym przewidziano w sumie minimum 375 godzin (po 60 minut), czyli 500 lekcje (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z fizyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać fizyki na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania fizyki, w którym przewidziano w sumie minimum 200 godzin (po 60 minut), czyli 267 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).
    Kandydaci powinni posiadać minimum ocenę dobrą (4.0 lub 55%-74%) z chemii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (ocena uzyskana z egzaminu maturalnego lub ocena na świadectwie ukończenia szkoły ponadgimnazjalnej - nie trzeba zdawać chemii na egzaminie maturalnym; w przypadku tegorocznych maturzystów: ocena na ostatnim świadectwie ze szkoły ponadgimnazjalnej/ocena na ostatni semestr).
    Kandydaci powinni uczęszczać do klasy, gdzie realizowany jest program nauczania chemii, w którym przewidziano w sumie minimum 200 godzin (po 60 minut), czyli 267 lekcji (po 45 minut), w ciągu ostatnich trzech lat nauki (suma lekcji z klas 1-3, w przypadku 3-letniego cyklu nauczania lub suma lekcji z klas 2-4, w przypadku 4-letniego cyklu nauczania).


Więcej informacji na: http://www.en.aau.dk